poniedziałek, 27 października 2008

(ściemniona) Relacja z premiery filmu z bmx tour

Jako, że ostatnio nie mam natchnienia/czasu/zdolności literackich/itd daje linka do relacji Tobina, z którym byliśmy na owej imprezie..... Od siebie dodam, że z ekipy byłem tylko ja i Głąb, bo Stasiek ostatnio jest bardzo zapracowany....... Głąb bał się wejść na trampolinę z rowerem, za to ja spędziłem tam dość sporo czasu i spodobała mi się taka zabawa. Film niestety nie zachwycił spodziewałem się czegoś bardziej propsowego - czyli więcej komentarzy, wywiadów i innych akcji poza jazdą, no i bardziej zróżnicowanej jazdy ale jak wiadomo dużo zależy od ekipy, która jedzie na taki wyjazd, a ta widocznie nie podołała.


BMX TouR 2008 FulL MoVie from Hola on Vimeo.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Sam jestes GLAB!